HOLLYWOOD DREAM
siedziba firmy, adres do zwrotów
63-500 Ostrzeszów
ul. Powstańców Wielkopolskich 31a
TELEFON
+48 884 914 266
E-MAIL
info@hollywooddream.pl
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Czy mogę złożyć zamówienie kontaktując się z BOK telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail?
Aktualnie nie mamy technicznej możliwości, aby przyjąć zamówienie zgłoszone telefonicznie lub mailowo. Zachęcamy do złożenia zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej. W przypadku trudności nasi Konsultanci chętnie pomogą i przeprowadzą Cię przez cały proces składania zamówienia.
Które produkty mogę zamówić?
Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów. Na produkty które są aktualnie niedostępne można składać rezerwacje (pre order) lub zapisywać się na powiadomienie o dostępności.
Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej?
Zamówienia można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy kontakt z naszą infolinią lub informację e-mail, ponieważ klient nie może tego zrobić sam, gdy jedno z zamówień już złożył.
Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?
Nasze wiadomości systemowe (automatyczne), często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzenie tego folderu, jak również innych np. OFERTY. Jeśli wiadomości tam się nie znajdą prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta hollywooddream.pl
Czy są dostępne karty podarunkowe?
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Czy mogę anulować zamówienie, które nie zostało opłacone?
W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia.
Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone?
Jeżeli nie zostało ono jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia. Zwrot środków za zamówienie anulowane następuje nie później niż 14 dni kalendarzowych.
Czy mogę anulować pojedynczą pozycję z zamówienia?
Jeżeli nie zostało ono jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz usunąć z listy.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować wskazaną przez Ciebie pozycję.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować wskazaną przez Ciebie pozycję.
Czy mogę anulować zamówienie, które zostało już skompletowane?
Nie mamy technicznej możliwości anulowania zamówienia skompletowanego.
PŁATNOŚCI
Czy cena wyświetlana przy danym tytule obejmuje koszt dostawy?
Nie, koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia, na ostatnim etapie jego składania.
Czy można zapłacić kartą u kuriera ?
Jest to zależne od wyboru firmy kurierskiej GLS płatność BLIK, DPD,DHL,IPOST jest możliwość płatności kartą.
Jakie formy płatności preferuje sklep hollywooddream.pl?
W naszym sklepie istnieje wiele możliwości zapłaty – Przelewy24, PayPo, P24NOW, PayPal, płatność kartą visa lub mastercard. Za zamówienie można zapłacić przy odbiorze kurierowi.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY - ZWROT TOWARU
Ile czasu mam na odstąpienie od umowy?
Masz na to 14 dni, licząc od dnia odbioru przez Ciebie naszego zamówienia.
Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku zwrotu towaru?
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, licząc od daty odebrania przez nas zwrotu.
Czy muszę skorzystać z formularza odstąpienia od umowy przygotowanego przez sklep internetowy hollywooddream.pl?
Nie, możesz skorzystać z dowolnego formularza odstąpienia od umowy. Ważne aby umieścić informacje na temat zamówienia oraz dane klienta który złożył zamówienie wraz z nr konta na który ma być dokonany zwrot pieniędzy za zamówienie w przypadku przesyłek pobraniowych, w pozostałych zwrot jest dokonywany w takiej formie jak był dokonywany zakup
Czy można zwrot zrobić osobiście?
Tak
Czy można wymienić produkty?
Tak
REKLAMACJE
Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
W przypadku skorzystania z rękojmi, na złożenie reklamacji masz 2 lata, licząc od dnia odbioru zamówienia.
Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni, informujemy mailowo jaka jest decyzja producenta na temat odesłanej reklamacji.
Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku reklamacji?
Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrot środków za reklamowany produkt lub wysyłka nowego modelu produktu nastąpi w ciągu 14 dni.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Ile trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia realizujemy od 1 do 5 dni roboczych, za wyjątkiem PRE ORDER(Rezerwacja) wtedy czas jest wydłużony.
Ile trwa realizacja zamówienia Pre Order? (Rezerwacja)
Pod każdym produktem Pre Order jest podany przybliżony termin realizacji.
WARUNKI DOSTAWY
Gdzie mogę sprawdzić, ile kosztuje dostawa zamówienia?
Wszystkie informacje znajdują się na naszej stronie w zakładce „Wysyłka i płatności”.
Czy dostarczacie zamówienia za granicę?
Tak, dostarczamy. Wszystkie informacje znajdują się na naszej stronie w zakładce „Koszty i Formy Dostawy”. Stale rozszerzamy ofertę wysyłek zagranicznych aby wyjść naszym klientom naprzeciw.
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą ?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się telefonicznie z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jednakże zawsze otrzymają Państwo wiadomość mailową oraz SMS z informacją o przewidywanym terminie dostawy.
Czy mogę ustalić aby kurier przyjechał do mnie na konkretną godzinę?
Ponieważ firmy kurierskie to firmy zewnętrzne niestety mamy ograniczony wpływ na ich pracę. W celu ustalenia konkretnej godziny odbioru proponujemy kontakt z firmą kurierską.
Moja przesyłka została uszkodzona. Co mam zrobić?
W sytuacji, gdy przesyłka została doręczona do Ciebie przez kuriera masz obowiązek upewnić się przy kurierze z jej stanem.
Jeżeli zauważyłaś, że przesyłka mogła zostać uszkodzona spisz jeszcze przy kurierze Protokół Zniszczenia paczki i oddaj ją kurierowi.
W momencie, gdy nie zgłosisz faktu natychmiast przy kurierze nie ma już możliwości reklamacji przesyłki.
W sytuacji, gdy przesyłka została doręczona do Paczkomatu masz obowiązek upewnić się przy odbiorze z jej stanem.
W jednym z kroków odbioru z Paczkomatu komputer zapyta Cię czy z paczką jest wszystko w porządku.
Należy wybrać opcję uszkodzenia paczki i umieścić ją z powrotem w Paczkomacie.
W momencie, gdy nie zgłosisz faktu natychmiast przy Paczkomacie, nie ma już możliwości reklamacji przesyłki.
Jeżeli zauważyłaś, że przesyłka mogła zostać uszkodzona spisz jeszcze przy kurierze Protokół Zniszczenia paczki i oddaj ją kurierowi.
W momencie, gdy nie zgłosisz faktu natychmiast przy kurierze nie ma już możliwości reklamacji przesyłki.
W sytuacji, gdy przesyłka została doręczona do Paczkomatu masz obowiązek upewnić się przy odbiorze z jej stanem.
W jednym z kroków odbioru z Paczkomatu komputer zapyta Cię czy z paczką jest wszystko w porządku.
Należy wybrać opcję uszkodzenia paczki i umieścić ją z powrotem w Paczkomacie.
W momencie, gdy nie zgłosisz faktu natychmiast przy Paczkomacie, nie ma już możliwości reklamacji przesyłki.
Jaka jest najszybsza metoda dostawy?
Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu przesyłki - skorzystaj z szybkich płatności Przelewy24 lub płatności przy odbiorze i dostawy kurierem . Proszę pamiętać, że zamówienia są realizowane zgodnie z terminem realizacji, który wynosi 1-3 dni robocze. Musisz uwzględnić również czas potrzebny na dostarczenie przesyłki (1-2 dni robocze). Dodatkowo w przypadku chęci otrzymania zamówienia szybciej jest możliwość dołączenia notatki do sklepu w ostatnim etapie składania zamówienia. Takie prośby jak najbardziej są brane pod uwagę przez osoby odpowiedzialne za realizację oraz wysyłkę zamówień i wysyłane zazwyczaj jeszcze tego samego dnia.
Kto pokrywa koszt zwrotu?
Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.
Czy mogę zwrócić jedną rzecz, jeśli w zamówieniu miałam/em ich kilka?
Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań.
Czy przesyłka zwrotna musi być zapakowana w oryginalny kartonik w którym otrzymałam/em zamówienie?
Nie, zwrot nie musi być odesłany w oryginalnym kartoniku (wyjątek stanowi obuwie którego integralną częścią jest karton). Należy zapakować go w taki sposób, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli dokonujesz zwrotu np. obuwia, nie oklejaj kartonu i nie pisz po nim. Zniszczony karton spowoduje częściową utratę wartości produktu. Prosimy jednak o dokonywanie zwrotów zapakowanych w nasz karton zbiorczy.
PRODUKTY
Czy mogę zapisać się do powiadomienia o dostępności produktu?
Tak, na naszej stronie www.hollywooddream.pl pod produktem jest ikonka „powiadom mnie o dostępności” tam wpisujemy swój adres e-mail.
Gdzie znajdę opis i tabelę rozmiarów oraz skład produktów?
Tabelę rozmiarów oraz opis znajdą państwo pod każdym produktem na naszej stronie. Każdy produkt mierzony jest na płasko, a wartości w tabeli są już pomnożone x2.
Często również podana jest orientacyjna tabela rozmiarów. Zalecamy sprawdzanie wymiarów przed zakupem, ponieważ niektóre z naszych modeli pochodzą z Francji, a rozmiarówki francuskie są często mniejsze od polskich.
Również składy materiałów sprawdzisz na karcie produktów, są podane wartości procentowe poszczególnych materiałów w składzie.
Należy pamiętać, że wymiary dotyczą ubrań mierzonych na płasko, bez zaszewek i bez naciągania są już pomnożone x2
Często również podana jest orientacyjna tabela rozmiarów. Zalecamy sprawdzanie wymiarów przed zakupem, ponieważ niektóre z naszych modeli pochodzą z Francji, a rozmiarówki francuskie są często mniejsze od polskich.
Również składy materiałów sprawdzisz na karcie produktów, są podane wartości procentowe poszczególnych materiałów w składzie.
Należy pamiętać, że wymiary dotyczą ubrań mierzonych na płasko, bez zaszewek i bez naciągania są już pomnożone x2